sobota, 27 lutego 2016

Ubieranki z Zuzą ver.2

Heej ;3 Dzisiaj mam do oceniania Ole ;)) Ola to moja 1 najlepsza przyjaciółka, jak przyjdzie Oliwka (to ta druga XDD) to zrobię z nią ;*
Ogólnie to raczej szukam ubieranek na Jeja ;D Bądźcie tak mili i napiszcie gdzie mogę znaleźć fajne ubieranki, nic was nie kosztuje, a mi pomoże ^-^
Pierwsza ubieranka :}
Znalazłam ubieranke o Arielce i blogu modowym, okej, mogą być jaja :p 
Moje:
 Myślę, że jako księżniczka bajkowa, to tak, ale ja  tak zrobię księżniczka realną -_-
Hipis, taki nijaki, ale, no ale niby okej ;";
Nowoczesna, jest spoko, tylko że kolorystycznie nie dopasowane.
2/10 i spierdalaj. Nie no żartuje C: 8/10
Oli:
,,Współczesna młoda księżniczka''. Tak bym to określiła. Ale, ale! Buty niedopasowane :^
Jako hipiska jest super :#
Jako współczesność również (like)
9/10
Arielka i blog modowy
Dzięki i pa! ;*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz