czwartek, 25 lutego 2016

Ogarniam Słodki Flirt! (1)

                                                                                HEJ!!
No to tak,ostatnio moda na grę ,,Słodki Flirt'' ! To zagram w grem ;*
Ooo, fajnie tu ^,^ Tak kolorowo, i poukładane ;)
Okładka jest bardzo ładna! Pani po prawej, nie jest zła, ale takie ,,mangi'' to nie mój gust jednak ;)
To ja pokaże wam ekran rejestracji, a przy okazji sama się zajerestruje ;)
Mój nick: MrsZuzia
Hasło: ********* ;'') Już myślałeś co?
♦♦♦♦♦♦♦
MOGĘ STWORZYĆ POSTAĆ! ŁAAAAAAAAAAA!
Jak się wypindrzyłam:
Mój znak zodiaku to koziorożec, Wigilia Bitch B)
A co to ,,P'' ? :)
Okej, bez komentarza XD
A teraz zaczynamy odcinek :)
Zaskok!
Jakaś pani, chyba, będzie nam tłumaczyć grę :D
A ogólnie, to my mamy w ogóle dźwięki! No super super ;) Kliimat jest.
A ten ekran jest cudny! =^,^=
Pani mi wytłumaczyła zasady, okej. Rozmawiałam też z jakimś emosem XD
Rozgrywka w 2 części! Bay! ;*
/Rondelka




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz