piątek, 26 lutego 2016

Transformice: ubieranka

Heh, no to co? KAMERA AKCJA!
Okej, wiem. ,,OOO ty szła jak moszesz napierf ropić upierange za nim sropisz ledzsplej!!!11''.
Najpierw chciałabym zapoznać się z grą, jak to wygląda co to jest ;)
Znalazłam ubieranke! <3
Spróbuje tutaj odworzyć dwie postacie. ;)
Twilight Sparkle:
Wszyscy znają tego uroczego kucyka z My little pony (czyt. Maj litle pony) ^,^
Jedziem!
(czas trw. 3 min 45 sek.)
Włosy Twilight, czyli podstawa ;) Dodałam cienie, bo według mnie, pasują tu. A jako ze twilight była ,,kujonikiem'' jak to mówię, dodałąm krawat, dodaje uroku ;) I oto moja wersja Twilight. (czyt. Tłajlajt).
PS. Ja nazywam ją twi (tłaj), wygodniej ;)

Myślę że zrobię z tego serie, tak ;)
 Ubieranka
  
 

1 komentarz:

  1. Przepraszam jeat błąd, nie am być ,,dwie'' postacie. Miałam zrobić jeszcze Jinx z Lol'a ale się nie udało :)
    Kontakt jakikolwiek :D: MelaP@onet.pl

    OdpowiedzUsuń